Analógia

Szeretjük az LP-ket.

Ballada a lemezen végigszánkázó tűről

2022. november 10. 12:02 - Szekeres István

Betekintés egy lemezjátszó tanácsadó mindennapi munkájába

ballada.jpgSzió :)

Bocsi hogy hétvégén írok, de nagy a kétségbeesés :(

Szóval az a helyzet, hogy az általad beállított értékekkel így csinál a kicsike.

néha vannak jobb pillanatai, akkor benne marad de akkor is szétrecsegi a hangfalat, zene alig kivehető

Jajj

Az érték az szerintem nem állítódhatott el, szóval a tűnyomás az oké, de a tű meg valószínűleg nem.....

Ah

Le tudnád fotózni?

Mit kéne mutatnom?

A tűszárat meg a végén a tűt, hogy egyáltalán megvan-e.

Tehát hogy maga a tűvég rajta van-e, az a kérdés?

Dehát hogy veszhet el egy ilyen

Ki látott már ilyet

Vadiúj a hangszedő?

ezt csak te tudhatod

számlát meg jótállást kaptam rá mailben :)

Jó csak már elfelejtettem, mi volt

312010727_837348910638163_6633760367655244422_n.jpgtehát úgy nézett ez ki, hogy kivettem a lemezjátszót, lehelyeztem a helyére

kibontottam és kipróbáltam a lemezt

a lemezt átmostam az erre való szpré és szivacsszerűség segítségével majd az ajánlott kefével még lehúztam pörgetve

és akárhogy volt csúszkált jobbra balra

Te, mi az a bozont a tűszár végén?

gondolom valami szösz a lemezről

 312109880_1135238270532058_7429007277401723183_n.png

Azért csúszott végig a lemezen, mert a kosztól a tű nem fért be a barázdába

de mitől fog bemenni a barázdába?

Épp szülinapozásra készülünk most, ezért is lett kipróbálva

Majd szólok ha tudtam vele mahinálni

Hát én megőrülök

Tökéletesen szól

ENNYI volt ?

Ennyit tesz az a nyavalyás szösz

Agyam eldobom

Van akciós tűkefénk :)

dehát a fene hitte

Angyal vagy

Köszi a segítséget

 

Ha lemezjátszókkal, hangszedőkkel, vagy úgy általában az (analóg) audióval kapcsolatos kérdésed van, tedd fel itt, vagy írj az info@vinil.hu címre. Ha nem szeretnél lemaradni egyetlen posztról sem, lájkolj be minket a Facebookon. Csatlakozz lemezjátszós tematikájú tanácsadós, megbeszélős csoportunkhoz is a Facebookon.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lemezjatszok.blog.hu/api/trackback/id/tr6617975100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása