Analógia

Szeretjük az LP-ket.

Egy véletlenül törölt bejegyzés és thread a "Lemezjátszó... minden, amit tudni szeretnél, de nem merted megkérdezni" csoportban

2023. december 03. 00:06 - Szekeres István

Vigyázat: totálisan bennfentes paródia

393110021_1021150315783316_1950281676810945751_n.jpg

Kérdező: Talán nem éppen idevágó kérdés, de a káposztás cvekedli cukorral vagy borssal a finomabb?

Árpád Rácz: káposztás cvekedli? Az kukába való. A grenadírmars szintje alatt nincs értelme erről beszélni se.

Ernő Szili: van nekem egy stupek módszerem, a káposztát nem felvágom, hanem egy asztali ceruzahegyezőbe tolom be, az nemcsak felvágja, de egyből pépesíti is a káposztát.

Szekeres István: szerintem ki kell próbálni. Van egy teszt cvekedlink, az egyik felét cukrozd meg, a másikat borsozd, és utána döntsd el, neked melyik tetszik jobban hosszabb távon.

Buocz Tibor: walaki hawonta wásárolna cwekedlit, pedig az alap cwekedlit már 1960-ban tökéletesre kikisérletezték. Gyere el hozzám, olyan cwkedlit kapsz, hogy fel sem merül, hogy cukros wagy borsos.

                Perczel Tamás: Bigi, utoljára az Index fórumban írtál minden V-t duplavével.

                Buocz Tibor: Percykém, nosztalgia napokat tartok. Elemet cseréltem a hallókészülékemben. 

Dudás István: cvekedli = cvikker + nokedli, tök furcsa elképzelni. (Ez meg itten rímel, még ilyet ki képzel.)

Bartha András: írtam privátban.

Bársony Krisztián: tessék, sütöttem egy „bársonyos” cvekedlit, közben szólt a dinsztelésnél a Cirmos Koktél, a fűszerezésnél pedig Ravi Shankar szitár szólói. Fel is töltöttem egyből 74 videót mindenkinek, aki szereti.

Attila Sándor Deák: mindegy az cimbik, a lényeg, hogy volt a sarkon a Coopban akciós Blanc, a cukros vagy borsos vitát meg majd eldönti a Homályos meg a Papagáj. Pörögjön addig ez a szövegcentrikus rap lemez, usa nyomás, abban sosem csalódtam még, 45-ön. Fasza, hogy nem értem a szövegét. Na, egi!

                Árpád Rácz: Egi, cimbi!

Tuza János: igazából nincs különbség. Találtam két diagramot a cukros és a borsos káposztás cvekedli fehérje tartalmáról, és pontosan ugyanaz.

                Árpád Rácz: ne idegelj föl, ez kurvára nem számít. Az egyik édes, a másik sós.

                Tuza János: a kalóriatartalmat a Videotonnál sosem számolták, mégis ők gyártották a japán gépsorokon a legjobb dolgokat, csak ezt sajnos nem értik meg az emberek.

Kilépett tag: ilyenkor hol a moderátor?????? Egyre romlik a csoport színvonala!!!! Nemcsak hogy nem lemezjátszós a téma, de direkt félrevezető kommentek születnek!!!! Több szerénységet!!! Szakmailag ellenőrzött tartalmat akarunk!!! És semmi politika! Én gilépeg ebből a csoportból!!!!!!!

               Árpád Rácz: ki a faszom tart vissza? A másik csopiban, ahol én vagyok az egyik moderátor, már ki lettél volna baszva úgyis régen csúnya beszédért.

Zsolt Fekete (LONG): ha a tésztafőzés közben a lábos füléről ilyen kis közönséges vasedényes mini-lakatot lógattok le, lényegesen ízletesebb lesz a tészta. A múltkor áthívtam pár ismerőst, és mutattam a mini-lakattal és anélkül főtt változatokat, mindenki a tuning mellett voksolt. (Ne felejtsetek el kékre festett ötforintost ragasztani a borsszóró aljára!)

Trepper Endre: elolvastam 47 szakácskönyvet az elmúlt hat évtizedből. A németek mintha a borsos felé hajlanának: a Stereoplay 1967-ben az Absolute Spitzenklassébe sorolta a borsosat, a cukros öt bázisponttal lemaradva csak sima Spitzenklasse lett.

Égerházi Attila: szeretném ajánlani a Djabe együttes most megjelenő, idén hetvennegyedik albumát,  „Pepper or Sugar – Live in Gergelyiugornya – Featuring Kozsó,” ami a négylemezes, 78-as fordulatú, 420 grammos vinil mellett elérhető lesz VHS-C és üzenetrögzítő mikrokazetta formátumban is.

                Sath Taylor: ;)

Koscsó Ferenc: akit érdekel a cvekedlifőzés háttere, ne hagyja ki az április elsejei élő cvkedlifőzős nyílt napunkat, ahol bepillanthat a cvekedlifőzés hátterébe a szakma legnagyobb öregjeivel. Ha nem tudod, hogyan készül a cvekedli, nem tudhatod azt sem, cukrosan vagy borsosan szereted. Utána szakmai előadást tartanak a szakma legnagyobb élő képviselői, a gyermelyi tésztagyár igazgatója, Czukor József, volt macedóniai nagykövet, és a Bors napilap főszerkesztője. 

Tibor Szentirmai: amikor az egykori pénzverdei gyémántcsiszolók negyvenkettedik találkozóját tartottuk a rákosrendezői Manó büfében, akkor mind a kétféle káposztás cvekedli volt, és én a borsosat választottam, de lehet, hogy a cukrosat kellett volna. De lehet, hogy pont fordítva volt.  

Jocó Parnaki: itt tart a világ, agyoncukrozott, agyonborsozott szart nyomnak le a torkunkon.

Bálint Ferenc (Newport): a héten szerda délelőtt 11:25-től leszek a boltban, majd meglátom meddig, 11:28-ra saccolom, addig lehet jönni, van egy új Beatles első nyomatom, egy Toulouse külvárosi antikostól hoztam el, a zene nyilvánvalóan olyan-amilyen, de talán valakit érdekel. A borító egyszer le lett öntve calvados-szal, de így is NM+. (Ha nincs nyitva a kapu, várd meg, amíg jönnek az esküvői ruhaszalonba, szerda délelőtt biztos sokan lesznek.)

Roland Fekete: itt a román határ mellett mi inkább a borsosat szeretjük, nem véletlenül hívják Borsnak a határátkelőt és nem Cukornak. A román nemzeti ünnepen is azzal ünnepeltük, amikor az észak-közép-moldáv Avram Iancu és népi zenekara húzta a „Pentru moment aceasta casa nu este disponibila”-t. Megvan persze lemezen is, maga Nicolae Ceausescu dedikálta.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lemezjatszok.blog.hu/api/trackback/id/tr4118272591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása